O Nákupe
Užitočné informácie o nákupe na eshope weltservis.sk
Tu nájdete užitočné informácie ohľadom nákupu, dopravy, platieb aj prípadného storna objednávky. Náš obchod sa riadi Obchodnými podmienkami a Zásady ochrany osobných údajov.
Možnosti prepravy
Priemyselný drvič zasielame na palete, paletovou prepravnou službou
- TOPTRANS (www.toptrans.sk) Cena: € 10,44 dobierka: + € 2,04 (ceny vr. DPH)
Váha balíka je neobmedzená, poistenie skutočnej hodnoty zásielky v cene prepravného. Rýchle doručenie do druhého dňa, vodič telefonuje pred doručením, možnosť dohodnúť sa na približnej dobe doručenia, vhodné pre krehké predmety.
Keramické a granitové drezy zasielame prepravnou službou
- TOPTRANS (www.toptrans.sk) Cena: € 10,44 dobierka: + € 2,04 (ceny vr. DPH)
S ktorou máme už dlhoročné pozitívne skúsenosti. Vodič pred prevzatím zásielky obsah skontroluje a podpisom potvrdí jeho bezchybný stav. Na každom depe sa zásielka rozbaľuje a kontroluje jej fyzický stav. V tomto špeciálnom režime prepravy je zaistené vysoké percento bezchybne doručeného tovaru, poprípade bezproblémové vybavenie prípadnej reklamácie. Pokiaľ je zasielaných viac tovaru, účtujeme iba jednu dopravu.
Tovar nad 10 kg je možné zaslať prepravnou službou
- Balík PPL (www.PPL.cz) Cena: € 10,44 dobierka: + € 2,04 (ceny vr. DPH)
Ostatný tovar do 10 kg je možné zasielať nasledujúcimi spôsobmi (možnosť výberu v objednávke)
- Balík PPL (www.ppl.cz) Cena: € 5,52 dobierka: + € 2,04 (ceny vr. DPH).
Váha balíka max. 30kg. Prepravca garantuje doručenie zásielky do 72 hod, vodič telefonuje pred doručením, možnosť dohodnúť sa na približnej dobe doručenia.
Tovar do 5 kg je možné zaslať
- na tzv. Parcel Shop PPL Cena: 4,68 € dobierka: +2,04 € (ceny vr. DPH).
Zásielky si môžu zákazníčku nechať doručiť do vybraného Parcel Shopu, kde si ho potom môžu vyzdvihnúť v pohodlí av čase, ktorý im najlepšie vyhovuje.
!!! Dôležité !!!
Pri príjme zásielky od prepravcu skontrolujte obal aj obsah zásielky. Je vo vašom záujme túto kontrolu urobiť! Pozornosť venujte hlavne mechanickému poškodeniu, ktoré mohlo vzniknúť počas prepravy (napr. uštipnutý roh, prasklina, vryp atď.) Pokiaľ je obal alebo obsah zásielky poškodený, tovar nepreberajte!
Pokiaľ nie je možnosť skontrolovať obsah zásielky pri doručení s vodičom, urobte tak v čo najkratšom možnom termíne doma. Pokiaľ zistíte poškodenie zásielky až po prevzatí od prepravcu, bezodkladne nás max. do 48 hodín informujte. Zároveň nahláste škodu aj prepravcovi:
Toptrans: +421 901 717 364
PPL: 225 331 500
Spôsoby platby
- Dobierka - platba pri prevzatí od prepravcu
Najčastejší a najpohodlnejší spôsob platby je "Na dobierku". Tovar zaplatíte priamo prepravcovi pri prevzatí tovaru.
- Platobnou kartou
Platba prostredníctvom platobnej brány GoPay. - Bankový prevod - na faktúru
Túto možnosť ponúkame iba partnerom s podpísanou Rámcovou kúpnou zmluvou (RKS) as predchádzajúcim odberom na dobierku. - Bankový prevod - pred dodaním tovaru
V prípade, že budete chcieť zaplatiť tovar vopred klasickým bankovým prevodom, zašleme vám spolu s potvrdením objednávky zálohovú faktúru na email. Po uhradení zálohovej faktúry vám zašleme daňový doklad emailom.
Pri platbe prevodom z účtu:
môže byť termín dodania ovplyvnený dňom uhradenia platby (tovar expedujeme až po pripísaní platby na náš účet);
je potrebné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do 5 pracovných dní po potvrdení objednávky
Elektronická evidencia peňazí
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
Zmeny alebo storno objednávky
V prípade, že chcete vašu objednávku stornovať alebo zmeniť po záväznom potvrdení z našej strany (uzatvorením kúpnej zmluvy), informujte nás o tom bezodkladne telefonicky, aby sme minimalizovali náklady na prepravu tovaru a iné.
Reklamácia
Keď je potrebné výrobok reklamovať, vyjdeme vám maximálne v ústrety.
Kontaktujte nás a popíšte problém, ktorý s tovarom máte. Poskytneme vám úplné a odborné informácie a oznámime vám, či sa naozaj jedná o vadu a je možné ju odstrániť svojpomocne alebo je nutné začať reklamačné konanie. Reklamáciu vám vyriešime písomne, emailom aj osobne.
Pre popis závady a identifikáciu tovaru použite náš reklamačný formulár. Vždy priložte faktúru alebo daňový doklad (stačí aj kópia) alebo riadne vyplnený a potvrdený záručný list.